KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2008/2009
1 | Rozpoczęcie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych |
1 września 2008 r. |
2 | Zimowa przerwa świąteczna | 22 - 31 grudnia 2008 r. |
3 | Ferie zimowe: |
2 - 15 lutego 2009 r.: Lubelskie, Podkarpackie, Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie |
4 | Wiosenna przerwa świąteczna |
9 - 14 kwietnia 2009r. |
5 |
Sprawdzian przeprowadzany w ostatnim roku nauki w szkole podstawowej: |
|
6 |
Egzamin przeprowadzany w ostatnim roku nauki w gimnazjum: a) dodatkowe terminy w gimnazjach |
|
7 |
Zakończenie zajęć w klasach programowo najwyższych zasadniczych szkół zawodowych i szkół policealnych |
|
8 | Pisemne egzaminy dojrzałości w sesji wiosennej - język polski - drugi przedmiot - język ojczysty - w szkołach lub oddziałach |
5 maja 2009 r., 6 maja 2009 r., 7 maja 2009 r. |
9 | Egzamin maturalny: - część- ustna - część- pisemna |
4 - 29 maja 2009 r. początek 4 maja 2009 r. |
10 | Egzaminy z nauki zawodu i z przygotowania zawodowego | ustalają kuratorzy oświaty |
11 | Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe a) sesja zimowa - etap pisemny - etap praktyczny b) sesja letnia - etap pisemny - etap praktyczny |
ustali dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej |
12 | Dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych: a) w szkołach podstawowych b) w gimnazjach c) w szkołach, w których przeprowadzana jest pisemna część egzaminu dojrzałości: - w sesji zimowej - w sesji wiosennej d) w szkołach, w których przeprowadzana jest pisemna część egzaminu maturalnego z języka polskiego e) w zasadniczych szkołach zawodowych, w których przeprowadzany jest etap pisemny egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe f) w szkołach z 5-dniowym tygodniem pracy |
Zgodnie z terminami sprawdzianu i egzaminów ustalonymi przez dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej |
13 | Dodatkowym dniem wolnym od zajęć w szkołach z 5-dniowym tygodniem pracy może być po odpracowaniu: |
10 listopada 2008 r. |
14 | Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych |
19 czerwca 2009 r. |
15 | Ferie letnie | 20 czerwca - 31 sierpnia 2009 r. |